Weet wat wel grappig is. Wij van de juli 2008 mama's hebben 2 kindjes die net zo heten als die van jou. En jouw man heet dan weer als mijn oudste.
Zo dat mag tijd worden, kan ik eindelijk mijn gebouwen weer kwijt. Beestjes ook blij dat ze van de ophokplicht af zijn. Was al even bang na de hemel dat we een kelder oid zouden krijgen.
ja je moet er wel wat voor verzamelen nu nog maar je krijgt er al1 stuk bij en daarna snap ik het ff niet whahaha
Ik ga vanavond wel even kijken. Ben er alleen niet zo heel lang dus ik weet niet of ik iedereen kan bezoeken vandaag.
ik hoorde net aldat zodra je opnieuw inlogt hij gewoon verder teld waar hij geblven is . Die stukken heb je zo verzameld en zodra je een stukje land hebt gekocht is de opdracht alweer weg . En je kunt vrienden uitnodigen en daar krijg je kaartjes voor die je kunt gebruiken als woudmunten en hij paskt het daarbij om al bestande fsvriendjes uit te nodigen, dus dat is ook handig
Ben benieuwd. Nu maar hopen dat er geen nieuwe bug in zit. Zijn bij jou de problemen al opgelost van het niet kunnen inloggen?
@blaine ja ik had het door haha nou ja vind het wel leuk haha tis alleen idd maar weer 1 of 2 dingen en je bent weer klaar
Ach kunnen we ons weer op de prestaties gaan richten. Die onruststoker taak kan ik niet meer halen omdat buurtjes geen parfum meer kunnen spuiten. Ik hoop vanavond voor de 50e keer een dier in dat wetenschappershuisje te laten veranderen in een mopshond dan ben ik ook van die prestatie af.
Die onrsut stoker ga ik ook niet meer halen dus ik ga zo die er nog staat gewoon weghalen want dat red ik gewoon nooit niet meer haha