Heb je daar dan geen aparte knop voor gekregen als je in de liefdesboom staat? Hoe ziet je scherm eruit?
k heb de taak idd nog staan.. Dus k wacht wel af tot we kunenn scheiden om vervolgens opnieuw te trouwen
Leuk zeg die vouchers. Iedere dag gratis 50 woudmunten spenderen. Ben nu voor 10 vouchers 1 maand VIP. Nu ga ik de komende dagen wat prestatie dingen kopen voor woudmunten zoals schatkisten, mysterieuze kistjes, setjes kleding, verwerkingsflacons enz. Dan komen er weer lekker wat meer prestaties af. Wie iemand hoe lang die actie loopt?
Hoi dames, ik klets hier niet veel mee, maar speel wel met een aantal van jullie mee. Ik heb een buren probleem. Heeft 1 van jullie dit ook? Ik heb er sinds gisteravond ineens geen 1 meer. Kan dus geen cadeautjes en bloemen meer sturen en helpen . Daarnaast heb ik met die liefdestaak iets dat ik moet ruilen en 150 liefdespunten verzamelen. Voor dat ruilen kan ik echt niet vinden hoe dat moet? Weten jullie dit?
Balen zeg dat je geen buurtjes hebt. Ook niet als je hem ververst? Spikkel heeft al advies gegeven omtrent de liefdestaak zag ik.
Net zoals alle vorige, maar dat was op een manier wat jouw mannetje niet zou goedkeuren, weet je nog? Moet ik hem doen? Dan weet je wat je moet sturen.