Bedankt voor de info, ik hou het in de gaten in mijn boom. Heb gelukkig nu na 24 uur en vaak verversen mijn buren weer terug.
Leuk he! Nu mag het spel van mij nog wat sneller worden, want daar merk ik niks van , en dan speel ik weer met plezier. Heb je al vouchers???
Spel hier ook nog steeds erg sloom, en ik,krijg telkens die stomme kristallen . Enne bedankt voor het zwarte hoofd meiden
Is mijn schuld. Van wie krijg je die dan? Je hebt toch andere dingen in je wensenlijstje staan? Kristallen krijg ik zat met het verwerken.
Met de loterij heb ik telkens stomme kristallen en geen woudmuntpuntenflyers dus dat is wel jammer. Ik verwerk nog niks ben nog eerst met andere dingen bezig, de opdrachten gaan momenteel net zo hard. Yep mijn wensenlijstje schiet niet zo hard op, krijg veel andere onzin als ik al wta krijg . Wist ik wel dat het zwarte hoofd jouw schuld was, ach morgen is hij weg als het goed is .
Ja zou 3 dagen duren. Heel soms als ik echt weinig tijd heb dan stuur ik iedereen hetzelfde of als er een nieuwe taak ik waarvan ik weet dat kun je nog niet hebben. Verder probeer ik altijd naar de lijstjes te kijken. Maar omdat ik naar jouw lijstje kijk bedenk ik me iedere keer nadat ik je wat gegeven heb, o ships ik zou je parfum sturen.
Ondertussen is dat stomme ding weg hoor, ik probeer ook meestal wel naar de lijstjes te kijken maarja soms lukt dat niet, Ik dacht van de magie maar 1 dag zwart, heb ik al van meer gekregen
Jeeeuj k kan mn magietaak afronden, as er niet meer komen whahaahah vouchers heb ik ernog een paar staan altijd goed dat spul hahaha