Bij de tweede keer upgraden heb je 80 woudmunten nodig, en die kun je niet in 1 keer uitgeven....max maar 50 per dag.
Maar bedoelt Blaine niet dat als je weer binnen die 5 minuten koning kan worden je hem dan kunt verlengen met het aantal dagen? Dan kost het 10 woudmunten en komen er zoveel dagen bij. Zo had ik hem begrepen.
Ow...ze ver had ik nog niet gedacht.... Nu word het echt tijd dat ik wat van die vouchers win....maar moet nu weer tot morgen wachten....zucht...
Werkt het idd zoals ik dat door nog een keer tijdens die 5 minuten te verlengen? Ik hoop echt dat je morgen ook flink wat vouchers wint. Helaas koop je daar niet zoveel voor.
Jep dat werkt super! aangezien 1 account ook 1000 vouhers had, heb ik die 5 keer gekocht...dys ben half jaar vip
Dan ga ik dus ook iedere dag 1x VIP erbij kopen. Dat doe ik vanavond en dan 2 recepten in de woudkeuken en dan is die prestatie ook klaar en ga ik me richten op de mysterieuze kistjes.
ik heb nog geen lijstje met wat ik wil whaha k ben begonnen emt de recepten kopen in de woudkeuken, kledingstukken kopen heb ik nu af dus morgen weer ff kijken wat ik dan ga kopen
Aan 1 kant jammer maar aan de andere kant megagaaf dat ze dit doen. Want voor een gewone sterveling is het bijna niet weggelegd om er echt geld in te steken.
Nee idd...daarbij, al had ik geld tot over me oren...zou er geen woudmunten voor kopen. Blijf toch een spelletje...
k zit nu bijna op de 50 dingen die ik kan verwerken dus dat gaat lekker morgne nog een paar flacons erbij kopen en klaar dan door voor de volgende prestatie
Ik zit op 147. Spikkel je taak is klaar, je hebt alleen wel rood bronwater nodig om verder te kunnen.
Zo dan heb je iig genoeg whaha Nog meer magie taken? whaaa hihi dan ga ik die maar ff in mn lijst zetten