@quschke hopelijk heb je snel een keer wel flink veel vouchers.. @update is wel grappig haha de 1 april taak
dr zit al weer een flinke bug in de nieuwe update, iedereen klaagt alweer op het forum en ik zit nu zelf ook ff vast whaah
O leuk is er weer een 1 april taak? Volgens mij begon ik daar vorige jaar mee toen ik begon met spelen.
ja sommige knnen ineens niet verder of zijn van aklles kwijt ik ben nu nog aan het zoeken naar hoe ik 1 taak moet doen
Zo...ik heb even vals gespeelt....Nichtje was gisteren avond op bezoek, en die speelt geen fs. Maar staat wel in mijn lijst. Dus iedere dag trouw cadeautje sturen vanuit 4 accounts en gisteren dus even 300 kippetjes naar mij terug gestuurd ik kan even vooruit... Dag begint goed...alweer alleen kristallen!
Lekker toch, die kippetjes dan. Maar heb je niet energie staan dan met etenswaren? Ik heb al 2 vouchers met 5 gekregen.
hier vandaag ook wee kristalen dus bah maarja heb nog zat staan van de500 . Ik moet een grap uithalen bij de buren maar hij doet het niet, ik klik op deopbergbox, pak een transformatieflesje maar dan ka ik die nergens kwijt, waar kan ik die op gebruiken, of ishet een bug? geendieren, gewassen of mense pakt hij
Bedoel je van veranderen in een vos, beer, slang of vuurjack? Dat kan alleen bij jezelf als je op bezoek bent bij een buurtje. Wel 1 tipje, ik zou dan eerst werken in het bos en als laatste de transformatie doen anders kun je niks meer nadat je jezelf hebt veranderd.
Hihi dank je voor de tip . en nu zoek ik nog de grapenmaker, waar vind ik die, en je was een mooie beer