zo mn woudmunten van vandaag weer uitgegeven prestatie gehaald van recepten kopen, net een mysterieuze kist gekocht met een vleermuis en nog een paar verwerkingsflacons.. moet nu 100 dingen verwerken haha
Jij maar 100, ik 200. Nog 5 flacons kopen morgen en dan ben ik er. Had vandaag een lama uit een kistje dus heel langzaam komen we er.
Dat geeft niks hoor je bent een mooie decoratie beer . Ik heb dat ook bij sommigen want hij is zo vreselijk sloom en loopt telkens vast maar kom er wel.
Als je op mij klikt (de beer) kun je mij herstellen. Misschien kan ik daarom wel niks bij je doen.......
dat had ik al gedaan en toe ging je hard werken maar telkens als hij vast loopt en ik opnieuw inlog ben je weer beregezellig terug
Kijk dat is lekker. Dat deze stijgende lijn zich mag voortzetten. Als het goed is ben ik bij je man nog een dier, als je mij herstelt kan ik in het bos komen werken. Enne bedankt voor alle bommen
hoi meiden mijn zus is ook begonnen met fs en wil wat vrienden erbij wil iemand haar uitnodigen bedankt meiden Anita Profiel - hyves.nl spinnekop