ja ze weet het , ik zei tegen haar als je nu uitnodigingen krijgt van vreemden dan zijn het de meiden van zp ze is net begonnen en komt nu al om van de taken ik ben benieuwd of ze het gaat volhouden
Hallo, sorry ben lang niet online geweest. Druk druk druk, ik probeer zo vaak mogelijk naar Forest Story te gaan en iedereen een cadeautje te geven maar vergeef me dat het nu wat minder is! Ik kom het zeker goed maken Kunnen jullie me helpen aan blauwe verf??? Moet nog blauw stof maken en heb nog wat nodig! Alvast bedankt lieve vriendinnetjes!
Lieve vriendjes heb weer een lijstje met wensen, hoop dat jullie me kunnen helpen. Hoor graag wat jullie terug willen, probeer iedereen sowieso wat te geven uit de wenslijst! Blauwe verf Gewone verf 9 tandwiel 8 slijpschijf 10 hamer 7 tang 9 schroef Fantasiekoekjes Huisdiervoer Huisdierspeelgoed 10 magische steen 8 magische ster 8 toverspreuken boek 6 magisch potlood 1 magische medaille Bedankt voor jullie hulp! Het is heel wat, ik weet het. Kom niet door mijn taken heen hihi
wie wil er even bij me op bezoek komen om mij een klaproos te geven? ben er nog 2 nodig.. patricia lv 73
Kijk dat is mooi! Je zal wel wat taken hebben staan in de wachtrij want er zijn regelmatig wat taken bijgekomen!