Daar heb je weer 3 stukjes papier voor nodig om om te ruilen voor 1 rol. Die kun je winnen met de loterij (zie bovenaan waar je na 5, 30 min., 1 uur en 2 uur ingelogt bent prijzen krijgt en ook papier). Of met iedere dag inloggen de 3e dag geloof ik of met de middengrote loterij (is ook bovenaan alleen dan de linker ). Snap je het nog een beetje? Doet je nieuwe laptop het goed?
hahha als het goed is nu niet meer....heb ander slachtoffer gevonden Nee, leg ze nu bij de mensen die niet meer spelen...word zelf ook niet goed van alles bommen
Maar vanaf volgende week heb ik minder tijd want dan begin ik weer met werken, dus kan zijn dat jullie niet iedere dag cadeautje ontvangen. Probeer het wel, maar vooral de maandag en vrijdag weet ik niet of ik het haal!
Geeft niks toch? Ik werk ook 30 uur in de week en gisteren kwam ik er toevallig niet aan toe. Jammer dan, vanavond nieuwe ronde.
Lieve vrienden, ik heb hulp nodig want snap een taak niet. Ik moet voor de 1 april grappen 2 items gebruiken om een grap bij mijn buren uit te halen. Hoe doe ik dit? Heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit!
En als je kijkt naar het plaatje wat ervoor staat? Heb je de items wel gevonden? Alle 1 april grap items staan in je fop opbergdoos.
Dan had ik de goede voor me! Heb daar 2 drankjes staan: transformatiedrankje (beer en slang) en 5 fopbom en 1 blauwe spookbom. En nu???
na 1 van je buren gaan op je fopartikelen klikken op de slang en dan op je zelf klikken en dan nog 1 keer klikken om te herstellen.