Ja geduld is een schone zaak hahaha. Maar ik wil altijd graag vooruitgang zien en het gaat nu zo langzaam. Maar we blijven rustig door gaan. Ja ik wil wel een cadeau uit mijn lijstje hier boven, bedankt he!
Ah gelukkig..dacht dat ik al iets fout deed....geen idee dus waar die zeemeermin vandaan moet komen.....
Ik denk de enige oplossing is om ze 1 voor 1 te doen. En pas weer iets nieuws in je lijstje zetten als je alles binnen hebt. Want wat je anders gaat krijgen is dat mensen je spullen gaan sturen voor je andere taak terwijl je voor die ene taak nog op 1 vlaggetje zit te wachten. Nadeel daarvan is als er nog maar 1 ding in staat dat vriendjes dat niet kunnen sturen en je een geroosterde kip sturen. En hier wat vaker neerzetten wat je nog nodig hebt. Als je bijvoorbeeld nog maar 1 of 2 van iets wilt hebben dan kunnen we gerichter geven zodat je er niet in ene 6 van hebt en dan kun jij ze sneller uit je lijstje weghalen.
Zo he he ik hebmn prestatie van 500 sieraden kopen af Nu die 2500 volwassen beesten nog endaarna de rest whaahah
Heb je nog wat aan een meetlint, haarborstel, spiegel, geloofskaart of een hark? volgens mij heb ik die nog over.
heb je een hutontwerp gestuurd. die stond in je lijst En verder nog in de aanbieding 5 buskruit mocht je die kunnen gebruiken, heb je alle pijlen al?
o nee, sorry, heb alleen berevel en vlees, staat nog in je lijstje. Ik heb je er al wat van gestuurd, nog meer nodig?