ikhbgee rare figuren meer in mijn bosje staan dus geen idee hoe dat kan, heb het zelf nog bij niemand gemerkt.
@Spinnekop heb ik ook last van.. @Quschke wat senninha zegt! @vissen denkik jeej heb de 450 gehaald in het droomwater en de zeehond, komt er nog een taak na hahahaahah dus maar weer vrolijk verder vissen
Die heb ik nooit gebruikt...heb zonder samenstellings siroop alles gemaakt....Dus nu veel van die bollen over....en helaas neit te verwerken
Wie weet heb je ze nog keer ergens voor nodig, of weggeven als nieuwere buurtjes ze nodig hebben. @groen veld nog geen last van gehad, maar ben ook nog niet online geweest vandaag. Zit al vanaf 6.45 uur op het werk. @droomvissen, ik zit nog ergens in de 380 denk ik. Gaat nu ook een stuk minder hard nu we die vispakketten niet meer kunnen kopen omdat we maar 20 vouchers per dag nog mogen uitgeven. @Vouchers, hoeveel hebben jullie nog?
@ Sen & SPikkel: hebben jullie de taak van rood gestreepte jurk al gehaald?? Ik weet niet hoe ik vaak ik al iets gemaakt heb, maar nog niet het juiste...
Nee nog steeds niet. Het schijnt willekeurig te zijn dus niet dat er een bepaalde formule is. Eigenlijk gaat het net zo zoals bij de hondjes.
Ahzo...ik dacht dat omdat jullie geen verf meer in wensenlijst hadden staan...heb jullie daaromkippetje gestuurd...
Ik heb even genoeg verf voor een aantal pogingen. Ik had al zo'n idee dat je het daarom vroeg. Zodra het gelukt is zal ik het hier neerzetten.
Hoi Meiden, Hoe gaat het hier?? Ben sinds gisteren weer begonnen met forest story hoop dat hij het nu wel blijft doen. Echt snel is het spel niet maar het is te doen Hebben er meer last van gehad dat het spel niet meer te spelen was? Heb zelfs een nieuwe laptop geprobeerd ook toen deed hij het niet groetjes brenda
nu vanaf vandaag kan ik weer niet spelen, wordt er telkens uit gegoooid, al mijn diamanten zijn weg, woudpodium werkt niet en mijn vouchers voor vandaag zouden al gebruikt zijn, zucht, dus zodra het opgelost i ben ik er weer, heb al gemailt met ze. wel jammer dat de loterij er weer uit is, ging leuk. @ brenda, welkom terug.
Hier geen problemen alleen een erg vermoeiende werkweek gehad waardoor ik niet alle dagen geweest ben. Zag dat je weer actief was. Hoe is het met je? Lijkt me zwaar en een kleintje en zwanger zijn.
tot nu toe gaat het erg goed! weinig klachten behalve misselijkheid. en hoe gaat het met jou? weten jullie hoe je een kraag maakt