Ja ik krijg vaak niet eens 1 item terwijl ik bijhoorlijk veel vissen heb zwemmen. Ik heb nog steeds die magie opdracht bij de buren ( verbazingwekkende magie ) alleen die kan ik niet doen omdat hij continu vast loopt is er iemand die dit voor mij kan doen
Wil ik best doen, heb ik voor Spikkel ook gedaan. Heb ik alleen wel je inlog nodig voor FB, ww kun je daarna weer aanpassen.
Haha ik zit ook nooit meer op hyves behalve voor fs. Vind er niets meer aan en weet niet of dat bij jullie ook zo is maar op heel hyves kan ik dus niet naar vrienden hun pagina gaan want dan loopt hij geheel vast moet zelfs soms mijn laptop uitdrukken. Dus denk dat het eerder aan hyves ligt dan aan mijn laptop
Ik weet niet wie Anneke is maar nu heeft ze een zwarte plofkop. Ik zit ook alleen nog maar op Hyves voor het spel, verder niets.
Weet ik ook niet volgens mij van hier Dus het is gelukt hartstikke bedankt wat doe jij dat snel zeg haha zit al 5 maanden te proberen hihi maar ja ik krijg het niet eens voor elkaar om 1 lijn te trekken
Wou het net vragen lieve senninha zou jij voor mij ook die andere magie kunnen doen hihi Hebben jullie trouwens ook steeds pech met die lotterij? Het kost mij iedere keer 10 konijnen die ik al moeilijk bij elkaar krijg en krijg geen prijs
Ik had net 10 konijnen na een week sparen en vervolgens wil ik in het speelhuisje het achterwerk van zo'n beest doen en pakte hij weer een kop. Nu kan ik weer 10 konijnen gaan sparen. Ik zal eens kijken voor de andere magie.
Bedoel je die laatste? van rondvliegende sneeuwvlokjes magie want hij staat er nog tussen opdracht schitterende school (4)
Heb het al gedaan voor je. Als je nog gekleurde flesjes bronwater wilt hebben dan kun je die in de kerstboom verkrijgen op de onderste laag. Dan kun je 5 kaarten omruilen voor 1 flesje.
Ik wil niet lastig zijn maar de taak staat nog steeds in mijn rijtje De allerlaatste taak met dat plaatje van een kasteel. Onder de zeemeermintaak. Hij heet schitterende school (4) en ik moet daarvoor 1 maal rondvliegende sneeuwvlokjes magie vuren hihi ( ow denk al te weten waarom die nog niet gedaan is moet eerst die magie leren en daarvoor heb ik natuurlijk bronwater nodig )
Bij sommige taken van de magieschool krijg je ze, je kunt ze kopen in de winkel of als je de kerstboom doet op de onderste rij dan heb je kans op die kaarten en bij 5 kaarten kun je ze omwisselen voor 1 potje gekleurde magie.