Wat nu... heb je geen zin of tijd meer? Als je nog wat over hebt dan houd ik me aanbevolen! Wat heb je nog allemaal op voorraad?
Ja dat vind ik eigenlijk ook, erg rustig! Maar moet ook zeggen dat nu het spel zo langzaam is ik weinig aan spelen toe kom. Ik probeer in ieder geval elke dag iedereen een cadeau te doen en langs te komen om parfum te spuiten maar soms doe ik een half uur over 4 personen. Schiet niet echt op...
Ik merk ook dat ik weinig actief ben momenteel, het spel draait zo slecht momenteel dat er weinig lol aan is. Hopelijk draait hij binnenkort weer beter.
Rustig hè. Moet ik zeggen dat ik vorige week 4 dagen heb gewerkt, moet deze week 4 dagen werken dan kom ik niet zoveel aan FS-en toe als ik zou willen.
Ik denk dat daar meer last van hebben. Hier gaat hij ook niet optimaal en is het voornamelijk HEEEEEEEEEEEl erg traag en dat haalt de lol er ook een beetje vanaf.
das toeval...ik speel ook onder zusje account en daar was ikmaterialen voo het bouwen van kleermakersgebouw aan het verzamelen...die heb ik nu naar mezelf doorgestuurd 10 cadeaus op een dag red ik helemaal niet om te krijgen
vanavond of morgen zal ik het sturen, weet niet of jullie er nog wat aanhebben aangezien jullie veel verder zijn in het spel. En natuurlijk krijgt iedereen een afscheidscadeautje @ Akstra: Hoewel ik het wel leuk vond om te spelen vond ik het toch wel jammer van mijn tijd. Ik kan er beter andere dingen mee doen. En daarbij weinig active buurtjes, het spel dat er zo lang over doet en veel te veel opdrachten waar ik maar niet door heen kom. Vandaar!!
Dit heb ik nog staan, als je het wil, zet het dan een dezer dagen even in je lijstje. 1x mest 5x lint 10x rotan 13x hout 2x riet 6x steen 12x wierook 9x rook 4x schelpen 3x offer 4x talent 2x clown 5x tandwiel 3x hutontwerp 4x sticker 6x springveer 24x huisdierenvoer 1x bot 47x huisdierenspeelgoed 1x houten waterpijp 12x gouden pijl 10 x paarse pijl 5x blauwe pijl 5x groene pijl 8x rode pijl Er staat ook nog vanalles in mijn collectie, laat me even weten als je wat kunt gebruiken.