Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Weet iemand hoe je de taak kleine verzamelaar volbrengt? Staat iets van ga met je pijltje over het gras??? maar het bijtje van de serie klaver staat erbij?
@elmo; geen idee, ik logde net opnieuw in en opeens was ik mezelf weer. Wat betreft die potten in 1x kapot slaan...ben je daar al achter...ik heb hem nu ook namelijk. Kleine verzamelaar..hmmz ben ik nog niet tegen gekomen
Dees, dat van die potten moet je dus gewoon winnen. als je nog maar 1 pot over hebt en je mept de laatste stuk dan heb je de taak volbracht.... Vandaar dat prachtige beeld in mijn tuin haha
Nou dames, ik ga naar huis, daar harder aan het werk dan hier haha dus even niet hier of op forst te vinden... vanavond ben ik weg.... misschien als ik huiskom vanavond nog even.... anders tot morgen!
leuk nieuwe buurtjes! weet allee nniet wie ik nu bezocht heb....had vanmorgen me lijst al afgewerkt....maar nu kan ik weer opnieuw beginnen hahahaha
MamaChantal FruityPebbles Giltje Mavaso Jojo32 DeesDees Kristel79 Roeltje annneliesje corina83 Jullie hebben een vriendenverzoekje op hyves Wie nog meer vriendjes zoekt, stuur me een pb met je hyves, en ik voeg je toe.
Jullie mogen mij ook toevoegen. Zelfde nickname als hier maar dan met een 2 erachter. Ook het logo is hetzelfde.