iiihhh zou het mogelijk zijn om je level erbij te zetten? heb namelijk meerder joyce...en meerdere wendy......enz enz...moeilijk zoeken hahaha
je hebt het niet in je wenslijstje staan...heb ook nog wel wat, maa rhad je al kadoo gegeven vandaag.
Dat klopt maar dat gaat ook niet omdat ik er nog geen een heb. En dan kun je ze niet in je wensenlijstje zetten helaas.
he bah...anders had ik je kunnen geven meis! Ik ga nu eens 2 boeken inpakken en opsturen.....later misschien meer! Als dochterlief nog wilt spelen in de tuin (waar ik niet aan twijfel want we hebben mieren........whahahhaha interessant he!!)
Nieuw lijstje 20/04/2011 Nijntje27-Janine&Esmee-rotan, houtblokken, geloofskaarten, wenskaarten Marleentje26-marleen- steaks (2), verf, rotan, houtblokken, riet, mest Roeltje- Roelanda- Speelgoedclown, Tandwielen, Hut ontwerp, Sticker, springveren Dreamer1971 - Danielle - rotan, verf, riet of energie Skye - Joyce: Blok hout, verf, riet, kippenpoot, energie Wendelaa- wendy- 6x bloemenzaad, 4x grond, 7x bloempot, 7x rotan, 8x hout, 8x verf, 8x steen, 5x riet Elmo28-Mirjam- energie,harken Antares-Miranda&Alyssa - bouwmaterialen, energie! mama90- Jo-An90 - Bloempot,grond,prijskaart,bloemenzaad,verpakkings,rotan,hout,verf,riet,materiaal van steen Senninha-Senninha2- halsketting, fluitje, bloempotten, grond, e.d. voor het bloemenhuisje. Even illegaal vanaf het werk. Kan alleen geen spelletjes spelen hier dus de cadeaus komen vanmiddag.
Nieuw lijstje 20/04/2011 Nijntje27-Janine&Esmee-rotan, houtblokken, geloofskaarten, wenskaarten Marleentje26-marleen- steaks (2), verf, rotan, houtblokken, riet, mest Roeltje- Roelanda- Speelgoedclown, Tandwielen, Hut ontwerp, Sticker, springveren Dreamer1971 - Danielle - rotan, verf, riet of energie Skye - Joyce: Blok hout, verf, riet, kippenpoot, wenskaart, energie Wendelaa- wendy- 6x bloemenzaad, 4x grond, 7x bloempot, 7x rotan, 8x hout, 8x verf, 8x steen, 5x riet Elmo28-Mirjam- energie,harken Antares-Miranda&Alyssa - bouwmaterialen, energie! mama90- Jo-An90 - Bloempot,grond,prijskaart,bloemenzaad,verpakkings,rotan,hout,verf,riet,materiaal van steen Senninha-Senninha2- halsketting, fluitje, bloempotten, grond, e.d. voor het bloemenhuisje.
Nieuw lijstje 20/04/2011 Nijntje27-Janine&Esmee-rotan, houtblokken, geloofskaarten, wenskaarten Marleentje26-marleen- steaks (2), verf, rotan, houtblokken, riet, mest Roeltje- Roelanda- Speelgoedclown, Tandwielen, Hut ontwerp, Sticker, springveren Dreamer1971 - Danielle - rotan, verf, riet of energie Skye - Joyce: Blok hout, verf, riet, kippenpoot, wenskaart, energie Wendelaa- wendy- 6x bloemenzaad, 4x grond, 7x bloempot, 7x rotan, 8x hout, 8x verf, 8x steen, 5x riet Elmo28-Mirjam- energie,harken Antares-Miranda&Alyssa - bouwmaterialen, energie! mama90- Jo-An90 - Bloempot,grond,prijskaart,bloemenzaad,verpakkings,rotan,hout,verf,riet,materiaal van steen Senninha-Senninha2- halsketting, fluitje, bloempotten, grond, e.d. voor het bloemenhuisje. Knuffelkonijn - Knuffel Konijn - hark,
ik moet voor een taak de elanden van de buren verzorgen, maar kan nergens elanden vinden tot nu toe? wie weet welke dat zijn?
En ik kan je met je emailadres niet toevoegen dus voeg mij maar even toe danielle1971.hyves.nl Zo ik ga weer even lekker in de zon zitten, vanavond komen de geschenken
Ik heb een eland.. ik geef trouwens gewoon iedereen die mij wat geeft, wat terug uit haar wenslijstje.. bevalt me wel
Sinds ik die taak heb van 15 vossen verslaan, zie ik er geen een. iemand een idee hoe ik ze kan lokken