ik heb nu de taak: 10 rozen water geven... maar ik heb nog helemaal geen rozen... en bij buren de rozen water geven telt niet mee... snap er niks van
dank jullie wel dames voor het versturen van eten, heb nu al een aantal bomen gekapt, alleen jammer dat er dan beren en slangen komen, waardoor je je energie daar weer aan kwijt bent. Kan ik nog wat oogsten voor jullie? Zouden jullie morgen weer eten willen sturen?
Heb jullie allen ook een cadeautje gestuurd, ook uit eigen vooraad omdat sommigen niet in lijstje staan
Had ik gisteren dankzij jullie eten die ik heb gekregen veel bomen en onkruid weggehaald, kom ik er later weer op is alles weer in oude staat. Zo ook wat ik had geoogst. Hadden er meer last van?
Ik had dat net. Alles weggehaald en eten gegeven en toen ik even uitgelogd was en terug kwam, was alles weer als voorheen.
Hoe kun je je aapje eigenlijk laten werken? Of moet je hem dan eerst kunstjes leren? En ik ben ondertussen wel eens benieuwd wanneer ik een man krijg! Weet iemand welke opdracht je dan moet voltooien?
Goedemorgen, willen jullie mij kebab of een hark sturen als cadeatje? (weet niet hoe ik ze in de wenslijst moet zetten)