meiden, ik heb nog maar 2 fluitjes nodig... Dus wie o wie kan me helpen?? Daarna wil ik voor het bloemenhuisje gaan, dus als iemand nog verpakkingslint, prijskaartjes, bloemenzaad, grond en bloempotten over heeft, graag....
Leuk, maar hou ze maar want je hebt ze vast zelf nog wel nodig voor een opdracht. Weet namelijk niet of ze ingenomen worden anders had ik je ze terug kunnen sturen.
Kom er ook met jouw link niet in Roeltje... Hij geeft aan "Out of memory at line: 12" Maar wij zijn wel buurtjes, ik ben Janine & Esmee
Ik krijg een apen opdracht, en 1 van de dingen is eet 1 lamsaté. Ik heb er 5 op voorraad staan. Weet iemand hoe je die bij de opdracht kunt voegen? Edit, het is gewoon heel simpel, je moet een kebab kopen.
@ Senninha, dan moet je die lamssate 1x gebruiken als aanvulling op je energie. Dan is dat al in orde. Ik eheb die taak nu ook. FS doet het weer, heb de computer even opnieuw opgestart en nu is het weer, oke...
Ik heb een heleboel lint over, maar ik kan het niet sturen, geen van de grondstoffen voor het huisje. Iemand enig idee hoe dat kan? Of lukt dat wel als ik hem zelf klaar heb?
\ Ik ga even kijken, wat is je naam bij FS? Misschien zijn we nog geen vriendjes, evt. kun je me toevoegen: Géjanne Profiel - hyves.nl