Als iemand voor mij aapjes (3), vlagjes (3), halsketting (3), fluitje (5) of snoep (1) heeft dan kan ik daarna mijn aap weer aan het werk zetten.
Goedemorgen, Iedereen heeft weer iets van zijn wensenlijstje gehad. Marleen, jij dus een melkemmer, al stond die nu niet meer op je lijstje.... Verder de slechterik in het schattenhuisje te pakken gekregen
Senninha, 1 aapje is onderweg! Als iemand nog prijskaartjes, bloempot, bloemenzaad en grond over heeft. Ik heb het nog nodig... (allemaal nog 9x...)
Nou berg je dan maar want ook op dag 4 gaat hij niet weg, en vooral niet 5 woudmunten uitgeven dan gaat hij nog niet weg.
die slechterik heb ik dus ook te pakken gehad eergister Wie wil er nog 3x vlas neerzetten zodat ik die water kan geven
als er iemand nog dingen voor de aap; fluitje, snoepje, aapje, halsband, vlaggetje over heeft, ik houd me aanbevolen. Evenals voor de spullen voor het bloemenhuisje; prijskaartje, bloempot, bloemenzaad, en grond.
Verzoekje Wil iedereen mijn eiken en pijnbomen laten staan? zo komt die verrekte rotbeer nooit Over ruim een uur gaat Lenn naar bed, dan ben ik weer van de partij.. Wie heeft er trouwens vlas of mais staan die ik water kan geven?
Goed dat je het zegt, want ik moet voor een opdracht 25 pijnbomen en 25 eiken vellen!! Dan zal ik van die van jou maar afblijven!!
haha graag.. Moet nu nog 3 beren verslaan.. En elke keer vergeet ik te kijken wat mijn buren gaan doen als ze op mijn veld staan.. Ja, bomen hakken dus maar dan is het te laat en ben ik mijn bomen alweer kwijt haha..