Wendelaa- Wendy- melkkannen, bouwmaterialen Senninha- Senninha2- spulletjes voor de aap. Antares - Miranda & Alyssa - spullen voor de totempaaltaak, staan in wenslijst. Roozjuh - harken Roeltje- Roelanda - 2 Riet, 2 rotan, 5 verf zal zo even rondje doen..
stommmm heb antares per ongeluk een verkeerd cadeau gestuurd! daarna wel iets uit je wensenlijst, maar dan weet je elk geval waar die melkemmer vandaan komt
whahahaha, nou krijg wel vaker dingen waarvan ik denk...die heb ik niet nodig! al lang niet meer..... wie kan ik blij maken met een emmer?
wie heeft er 4 maïs staan die ik water kan geven? Antares Ik probeer altijd wel iets te geven wat in het wensenlijstje staat, maar heb net verkeerd gelezen
daarom twijfel ik dus nu gelijk of ze het wel goed lezen en goed aanpakken! Heel veel mensen hebben last van dit probleem, het ligt echt niet aan de pc
Onze pc is nog een 1/2 jaar oud. Kwam er net wel achter dat ik mijn energie wel terug heb in de vorm van die broodjes en daar had ik energie van gekocht. Heb net maar 27 nieuwe kippen neergezet want denk niet dat ik ze terugkrijg.
Ik zal er 4 neerzetten. Soms staan er dingen in die ik niet heb of niet kan geven dus dan doe ik een geroosterde kip, is toch weer 30 energie en kan altijd van pas komen toch?
wow, wat is dit nou weer Nieuwe taak: Ga naar de buren te helpen hun 10 rijstvelden te irrigeren........ whaha geweldige zinsopbouw ook
Hebben jullie ook zo weinig opdrachten staan? Ik heb er nu 4. 1 is sla die 9 potten in 1 keer, die ik niet kan spelen vanwege de bug. 2 is nog 2 doornen opruimen door mijn kind, hoop er morgen 2 te krijgen. 3 bouw de totempaal, ben ik mee bezig. 4 die aap een kunstje leren en dan de appelbomen laten oogsten. Met nu ook maar met de prestaties bezig want anders valt er helemaal weinig te doen.