heb hem al een weekstaan.....krijg niet zo vaak een vos. heb er nu 3 ofzo...en moet er dus nog 9!! ook die stomme mollen....
haha ik heb er net iets meer - maak kleding en nette pakken (moet nog 14 pakken en 3 nette pakken) - alle potten in één keer kapotslaan.. (maarja, kan er dus niet in) - Bouw een hotel (ben aan het sparen) - Totempaal (is vanmiddag af, kan over paar uur trofeeën halen) - kunstmestwinkel (ben nog aan het bouwen) - Verzoek van Eidolon - Nog één doorn opruimen, maar krijg maar niks - belachelijk veel munten geven aan die apentrainer - 3 beren verslaan.. zoooo dat was het wel geloof ik
heb je niet in mn lijst staan zie ik. Opdrachten: -Tomaten Pompoen en Aubergines(done) water geven bij buren -elanden verzorgen. harken verzamelen en rozen 10x water geven -totempaal maken -kind moet doornstruiken en cactus opruimen -apenboomkopen(done) en 100000 munten. -9potten kapot slaan. deze lukt me dus niet want door fouten in het spel heb ik geen woudmunten meer. -poetshuis kopen en bouwen(geen zin in)
apenboom pottenhuis ziek kind (7 vuur, 7witte bloemen, 4 abrikozen....moeilijk!!) vossen mollen pluimveehouderij (35 kippen kopen en 35 volwassenen verkopen) Dat was het bij mij....
haha ik moet eerst die rotberen nog verslaan maar dat duurt nog wel een tijdje, heb nog laaaaang geen volgroeide bomen..
Die van het zieke kind heb ik nog niet, komt misschien na de doornen? Dan mag ik nog wel even abrikozen gaan sparen, heb er nog maar 1. Vuur meer dan genoeg en dan moet ik nog kijken voor de witte bloemen.
heb even gekeken.. maar sorry heb ze niet.. wel van de 1e 3 uit het rijtje, maarja daar heb je niks aan haha
Je mag die van mij wel hebben, dan hoop ik tegen de tijd dat ik zelf de opdracht heb jij hem klaar hebt en mij weer kan helpen.
bomen sparen!! ghehehe, niet alles opruimen...er komt nog meer wat je daarvan moet hebben hoor.......
oooh!! dat zou geweldig zijn..heb wel heel veel abrikozen bomen staan..en oogst ze ook bij iedereen! maar die stomme dingen krijg ik maar niet...zal door blijven sparen!!!!!!!!!!!