You're great haha. Thoeft ook niet allemaal in één avond af, maar ben altijd weer zo benieuwd naar de nieuwe taken
Hai meiden, Ik ben weer lekker bezig! Heb iedereen inmiddels een cadeautje gegeven . Wie wil mij even inhuren? Ik heb gereedschap nodig, daarvoor moet ik door buren worden ingehuurd. Mijn hyvesnaam is trouwens Lydie (level 33). Als je me nog niet hebt, dan mag je me toevoegen: lydie23.hyves.nl.
als iedereen nu ff zijn naam van hyves hier neer zet met zijn zp naam....dan weet ik tenmisnte wie ik eerst een kado moet geven...nu kies ik er willekeurig een paar uit, begin meestal onderaan....want die hebben het minste hahaha (mits ze stil blijven staan dan krijgen ze niets meer!)
Geen idee joh . Ik heb niet meer dan 30 actieve vrienden dus daarom kan ik ook zo makkelijk praten...hoef geen keuzes te maken haha!
Ik wil je morgen wel inhuren, voor vandaag kan het niet meer! Wil je mij dan ook inhuren? Heb nl. ook nog 3 gereedschappen nodig
Butterfly1984 - Bobbie, marianne, esther en melissa. mama90-Jo-An90 gejanne1 - Géjanne Mijn naam was voor helft weggehaald, maar zo is ie weer goed