Skye - Joyce! Ik heb volgens mij maar 28 vrienden, dus ik kan iedereen een kado geven. Ga altijd het wensenlijstje van iedereen af. En als er niks in de lijst staat, of iets in staan wat ik niet kan geven, dan geef ik wat anders. Probeer zoveel mogelijk het juiste te geven, maar soms kan het niet anders dan wat anders te geven!
Graag gedaan! Ik heb mijn poetshuisje net 5 minuten geleden afgebouwd. Wil je iemand anders blij maken met de clowns? Dan stuur ik ze naar je terug! Antares, jij bent Mir...a toch? Ik heb gelijk gereedschap gekregen door je inhuren, thanks!!
Zo, ik mag Angela wel even bedanken.. boel wenskaarten gekregen.. Weet alleen niet wie ze op zp is haha..
Soms als je even terugzoekt in dit topic dan zie je de wensenlijstjes staan en dan kun je zien wie bij welke naam hoort. Doe ik ook weleens haha! Roeltje ik heb trouwens je cadeaus en je inhuur niet gekregen nog
Ik wil het morgen wel doen bij je, kan vandaag niet meer! Help me anders ff herinneren, die zwangerschapshormonen hihi