Wie kan mij nog even inhuren? Of heeft iemand een gereedschap over? Ik heb er nog 1 nodig om mijn ledikant te bouwen...
Zinaa: ik heb er genoeg!! Maar dan moet je hem wel even in je wensenlijstje zetten anders kan ik hem niet geven!!
oh verdorie...liep vast...dus verversen...meteen gewassen weg, kippen weer opnieuw moeten voeren...zucht zo blijf je bezig!
Heeft er iemand toevallig nog het volgende over: - wilde bloemen de witte 2 stuks - van de mais de middelste dat groene met oranje bovenop 3 stuks - lintjes
Dank je Dees voor de harken! Nu hoef ik er nog maar 3 ! Kon je helaas maar 1 hout teruggeven, de rest heb ik zelf nodig voor mijn hotel! bij dezen: wie heeft er nog drie harken voor mij over?
Kan je niet via je opbergdoos en dan op cadeautje klikken en dan mij selecteren? Ik krijg hem maar niet in mijn wensenlijstje...
heb je 4 lintjes gestuurd. bloemen moet je op je lijstje zetten, kan zo niet sturen. Mais moet ik er zelf nog 1tje!! dus als iemand zeover heeft
Jawel, je kan ze sturen door het op te zoeken in je collecties, dan op het cadeautje te klikken en dan degene te selecteren aan wie je het wilt geven. Hoeveel van die mais heb je in totaal nodig voor de taak?
Meiden bedankt voor alles!! Stuur maar even wat jullie ervoor terug willen dan stuur ik dat morgen! Ga nu slapen ben helemaal op! Maar stuur morgen de spullen die jullie vragen als ik ze zelf tenminste heb!!