Wellicht verschil qua wijze van bevallen? Ik ben bevallen via geplande KS....misschien dat je dan langer moet wachten
ghehe, bedankt voor ff naar klagen te luisteren! Moest het ff kwijt..heb echt enorme krampen. Stomme is...had het ook bij de MK....en toen was ik wel zwanger. Sinds de MK doen mijn borsten ook pijn! had ik eerst nooit.
naja...moet ik ff 40 varkens verzorgen....me kind dan! en ook zoveel dingen maken...kippenhok kopen pffff geld geld geld!!
jah...mijn geld vliegt eruit!!!!! pffff nouw meiden, mijn man is naar bed toe...dus ik denk dat ik maar volg...ff lekker liggen, mogelijk worden de krampen minder.. iedereen veel plezier nog in fs en slaap lekker voor later!
Het liefste een beer, wat doornen en abrikozen....dan kan ik 4 opdrachten afronden Nee heb verder vrij weinig nodig...geld en energie zat...bouwmateriaal is altijd welkom!
niet...helaas Zijn allemaal dingen die je zelf moet zien te winnen etc... Ik bedoelde dus dat ik verder niet veel te wensen heb
Ik dacht al..ik mis wat Doornen groeien naast volgroeide bomen, dus dat kan je enigzins helpen. En voor die beren moet je de volgroeide bomen weer kappen dus dat komt goed uit.
Ik zou mijn bomen wel wat groeimiddel willen geven Heb nu 3x een doorn gehad...moet er nog 2. Zo duren die opdrachten wel erg lang...
Neee, helaas ook niks! Zal nog heel wat keertjes ingehuurd moeten worden om aan mn gereedschappen te komen ben ik bang