Hellep! Kan iemand mij één steen sturen? (neem aan dat het een steen is, zo'n vierkant wit ding?) Dan kan ik mijn waren huis afmaken..
Ik speel het ook en zit in level 31, als iemand mij wil toevoegen mag dat! Kelly Profiel - hyves.nl Roeltje ik wil je wel een steen geven, voeg me maar toe! (mag ik dan een lint terug als dat kan?)
Ik heb je al wat gegeven vandaag. Morgen zal ik je een steen geven, als die tussen de cadeautjes zit goed?
Ja met zo'n deksel ernaast. Lees in je volgende bericht dat je al aan je max zit. Geeft niet hoor. Maar ik wil je nog steeds een lint geven want ik heb nog cadeautjes over en het is zonde om weg te gooien.
heb je uitgenodigd.. zodra je me hebt toegevoegd stuur ik je een lint.. iemand anders nog voorkeur voor cadeautjes?
Blikken graag. Hoe krijg je trouwens die kippebout en bacon uit de opdracht. Loop iedere keer bij iedereen de varkens te schrobben zonder geel pegeltje boven het hoofd maar ik krijg gewoon niks.:x En bij de volwassen kippen hetzelfde laken en pak.
ik heb de kippenpoot gekregen bij het voeren van mijn eigen kippen.. Ben zelf ook nog druk bezig met varkens schrobben maar nog niks gehad.. zal je een blik sturen