Oh vandaar, die heb ik namelijk niet en vroeg me al af hoe je dat deed Nou die ontplofte kop verdwijnt geloof ik na een paar dagen wel weer. Ik zal je zo gelijk even toevoegen trouwens.
Ja super dank je!!! nu alleen de vossenstaart nog en dan heb ik bijna al mijn rijtjes compleet ik mis alleen van die **** marmot de pindadoppen nog.
Ik kan je er straks een toesturen als ik thuis ben, mocht je ze nog nodig hebben. Zolang ze in je lijstje staan ga ik er vanuit dat je ze nog kan gebruiken.
sorry meiden, ben ff afgeleidt vanmorgen...wou lekker spelen! kan iemand nog wat gebruiken...ga toch maar eens kijken... (zit te bibberen van schrik) .........
Elmo volgens mij heb ik een maïsding naar je gestuurd.. Antares uhm, weet niet meer precies wat, maar iets uit je wensenlijst.. 2 stuks.. kan dat nooit onthouden haha.. Lenn ligt op bed, dus ik begin
sorry die heb ik ook niet voor je...heb daar echt rot naar gezocht en heb ze uiteindelijk gekregen van iemand....
hoe zit dat trouwens met die bloementaken? heb nu de rozentaak gehad en klaar, maar krijg geen andere bloementaak..