naja...die koop een kippenhok dan! heb ik toch al gekocht..........en gebouwd!! maar ja, nu is die gelukkig wel al afgevinkt bij het bouw een kippenhok hahahaha, enkel nu moet ik 20.000 munten hebben om hem weeeer te kopen..voor niets!
ja stom he, sommige taken.. eigenlijk kan je niks van te voren kopen.. net als dat stenen huisje.. heb er nu twee staan
ik ook....en ook 2 totempalen hahaha ach, ze leveren iedere keer wel iets op als je ze mag 'oogsten' ....
Zo ff boodschappen gedaan en duik gelijk mijn bos weer in Volgens mij moet je die bloementaken in de winkel kopen toch?
Ja, maar de rozentaak kreeg ik als opdracht nadat ik het bloemenhuis af had.. 'Koop de rozentaak in het bloemenhuis' (ofzo)
Roeltje ik weet het ook niet. Ik heb ook nog maar 1 roos staan maar koop nu even niks omdat ik bang het straks weer als taak te krijgen en dan kan je weer opnieuw beginnen
Nee, ik durf m ook niet zo goed te kopen.. het duurde hier namelijk even voor ik de rozentaak af had..
Rotan ben ik zelf nog aan het sparen, sorry. Iemand nog harken over? Ik heb ze niet in mijn lijstje staan geloof ik maar moet er nog 12
Heb je er 1 gestuurd, moet ze straks zelf waarschijnlijk ook nog gaan sparen maar heb die taak nog niet Oh chips, had zelf ook die taak hahahaha. Nou komt later wel. Eerst die stomme harken maar
Beetje late reactie, maar ben onverwachts vanochtend bij mn zussie op de koffie geweest. Ben iingehuurd door Petra, knuffelkonijn en roelanda! Bedankt! Ga eens kijkenw at ik verder nodig heb!