yep...de laatste waar ik nu voor spaar (en moet er dan nog stuk of 8) heb ik er 9 van alles nodig.... dus reken maar uit, als het bij ieder ding meer word want ben begonnen met 4 stuks geloof ik....
Hai meiden, Ik moet werken vandaag (eerste werkweek weer na mijn verlof *snik*) dus ben overdag niet online. Willen jullie aub niet vergeten mij nog even in te huren vandaag? Ik heb nog 3 stuks gereedschap nodig namelijk om een ledikant te bouwen. Thanksss allemaal alvast en tot vanavond!
Succes dan met je eerste werkdagje! Ik heb je net even ingehuurd, wil je mij vanavond ook inhuren? Bedankt alvast!
zal jullie beide inhuren vandaag.. Eert even wakker worden en douchen.. Zinaa succes met je eerste werkdag!
Ik kan nog steeds niet in het schattenhuis, lekker is dat! Paaseieren slaan lukt wel, dus dan proberen we dat maar weer
Ik heb de melkbussen inmiddels compleet, had gehoopt op een nieuwe taak, maar heb er nog maar 3 staan. Ik moek nog ingehuurd worden voor 1 gereedschap (wie wil het doen!?), moet de potten 9 keer zien te slaan, maar dan moet je er wel inkunnen en ik moet het poetshuisje afbouwen! Daar heb ik nu dus de benodigdheden voor nodig! Alvast dank!! 5 clowns - 5 tandwiel - 5 ontwerpen - 3 stickers - 4 springveren
Meiden ik moet zo gaan werken! En zal dus pas vanavond de cadeautjes versturen! Ik zou heel graag van iemand een wezelaffiche krijgen (kun je graties versturen) dan kan ik die op mijn wensenlijstje zetten!!
Sorry, heb net mijn kadootjes weggegeven en jou iets anders gegeven! Hopelijk krijg je het vandaag van iemand anders, zal vast wel Anders hoop ik het morgen te geven!
Hier ook weer aan het werk. Ga vanmiddag weer kijken dat ik iedereen kan helpen. Ik hoop dat ik 2 doornen heb want die heb ik al een aantal dagen niet gehad.
Ik zal hem vanmiddag sturen. Misschien heb je er dan al zoveel dat hij niet eens meer in je wensenlijst hoeft. Tenzij je er 60 van moet hebben.
Heb iedereen een kado gegeven! In mijn wensenlijstje staan de dingen die ik nodig heb (voor de mensen die mij ook geven)