ghehe ik ga zo ff spelen, en tegelijk wachten totdat de royal wedding begint...wil bruid kijken.... Kleine meis kijkt tv, en ik laptop kanaal waar het live word uitgezonden allemaal.... LEUK!!
Voor diegene die nog niets hebben verstuurd vandaag, ik zou graag voedsel krijgen, heb de boompjes bijna weg
mensjes hebben jullie een idee hoe ik captain hoo moet verdrijven?? moeten andere leden dit doen?? ik ben nog beetje newbie hihi
Ja, dit moeten je vrienden op FS doen. Je mag me wel toevoegen, dan zal ik je helpen Géjanne Profiel - hyves.nl
Maar nu moet ik een ledikant maken, dus heb weer twee gereedschappen nodig, dus als jullie me in willen huren, heel graag! Waar kijken jullie trouwens live naar het huwelijk? Via NÓS ofzo?
ik kijk het live op CNN.. zit te wachten tot m'n schapen klaar zijn om gevoederd te worden.. dan heb ik ook weer een bloementaak af.. heb nieuwe taak erbij gekregen vanmorgen.. Versla 12 mollen/marmotten.. straks maar eens flink oogsten als Lenn op bed ligt.
Mijn collega heeft het bij staan op het werk op de laptop maar ga verder niet kijken. Wil alleen nog haar jurk zien en als Wimalex en Maxima in beeld komen maar verder niks.
Kan iemand voor mij mijn champignons weer tot leven brengen. Ze zijn verdroogd en vind het zonde als ze weg gaan!! (Skye = Joyce op FS)