Toch door blijven poetsen want sate is gewoon echt heel moeilijk te verkrijgen. Ruilen kan je middels de cadeautjes die erachter staan. Als je daar op klikt kan je dat iemand cadeau doen en zo kan iemand anders jou ook dingen cadeau doen. Dat is dan wel uit de eigen voorraad en hoort niet bij de 30 cadeautjes die je iedere dag gratis kan uitdelen.
Van het kippenhok niet want die moet ik nog gaan bouwen maar van de gans heb ik meer dan genoeg witte eieren.
Ik begin nu toch wel te balen van het feit dat het schattenhuisje niet naar behoren werkt....die slechterik bewaakt nu al bijna een week mijn potten! terwijl dit voor 3 dagen zou zijn!
Ik ben nog 5 spiegels nodig, wie wil deze uit eigen vooraad ruilen voor iets anders bij mij? Balen zeg dat het schattenhuis niet naar behoren werkt! Hopelijk is het snel opgelost.
Ik ben ze nu juist weer aan het sparen aangezien mijn man ze vorige week had opgemaakt...*zucht* Heb er nu weer 4
Ik heb hem z'n eigen spel gegeven....ahhaha, en hij is nu ook verslaafd! Hij ziet nu wel in dat die munten wel aardig wat waard zijn, en het dus zonde is om ze zomaar te 'verspelen'. Hij had er ff 24 opgemaakt....
Fleurtjes, ik wil wel ingehuurd worden voor gereedschap, maar volgens mij heb ik jou nog niet op hyves, of wel?
Oke ik heb 5 woudmunten betaald en mocht nog een keer spelen en de slechterik was weg! Dus dat werk wel ben je alleen 5 woudmunten kwijt maar je mag wel een keer spelen daarvoor!
Hier al langer dan een week, ik heb ook op de community gelezen dat 5 munten er tegenaan gooien niet altijd helpt om de slechterik weg te krijgen. Dus durf ik het niet te doen.