zeker de apenopdracht.. heb er nu 100.000 nodig maar ben gekke gerrit niet.. als ik die apen voor me laat werken kost het me net zoveel energie dan als ik het zelf doe.. zie het nut er niet van in haha..
Die heb ik wel al klaar en zit inmiddels weer rond de 80.000 maar hoe ik 500.000 bij elkaar krijg mag Joost weten.
Zijn er nog dingen die je in de collectie mist behalve steak? Misschien kunnen we wat uitwisselen. Ik heb geen puree meer.
heb bijna elke dierencollectie compleet.. moet nog 2 steaks en 1 aardappelpuree.. heb je van een andere collectie nog iets nodig? heb van veel dingen wel meerdere..
Wie wil er 8 paddestoelen voor me planten, zodat ik ze morgen kan oogsten? Dus zoek dan 2 meiden die 4 planten, aangezien je maar 5 dingen kan doen? Als ik er wat voor terug kan planten hoor ik het graag, want ben jullie nog wel vaker nodig. Moet namelijk ook nog andere dingen oogsten bij de buren
Goedemiddag, Ik heb iedereen weer zoveel mogelijk uit zij wensenlijstje gegeven. Willen jullie mij nog steeds inhuren, heb 1 gereedschap erbij. Moet er nog 2.
Ik heb ook nog steeds 1 gereedschap nodig! Andrea, hebben wij elkaar al als buurtjes? Anders kunnen we elkaar mooi inhuren haha.
Lieve meiden, ik heb nog 2 prijskaartjes nodig en 3 bloempotten. Wie maaaaakt me los? Als je al je gratis cadeautjes hebt gegeven..ik heb ook nog wel van alles te ruilen.
zinaa: Wat is jouw fs naam? Andrea: Ik zal je nog even inhuren? Wil er nog iemand anders ingehuurd worden?
De lijst en dat is nog niet eens alles. Vos- laatste Perzik- eerste Rijstveld- eerste Tomaat- laatste Aardappel- middelste Erwten- laatste Klavertje- laatste Stenen huisje- laatste Warenhuis- middelste Dierenverblijf- middelste en laatste Os- middelste en laatste Geit- laatste Gans- laatste Valt wel op dat de laatste van de rijtjes het moeilijkste te krijgen zijn.
Waarom wil je de rijtjes compleet hebben dan? Om ze op te ruilen? Want veel levert dat niet op toch..