Soms wel en ook voor de prestatielijst als je ze ruilt. En het kan ook handig zijn voor opdrachten die je moet doen.
Zinaa: dan heb ik jou geloof ik niet, wil je me dan toevoegen? Bobbie marianne, esther e Profiel - hyves.nl
Iemand wou toch ook graag een lijstje maken met de zp namen en dan de fs namen erachter? Nog nergens een lijst meer gezien. Zal ik eens een begin maken? Andrea83: andrea Zinaa: Lydie Senninha: Senninha2 Roeltje: Roelanda Marleentje26: Marleen Nijntje: Janine en Esmee Butterfly1984: Bobbie,Marianne, Esther en Melissa. Vul aan.........
Andrea83: andrea Zinaa: Lydie Senninha: Senninha2 Roeltje: Roelanda Marleentje26: Marleen Nijntje: Janine en Esmee Butterfly1984: Bobbie,Marianne, Esther en Melissa. Fleurtjes : Joyce
Andrea83: andrea Zinaa: Lydie Senninha: Senninha2 Roeltje: Roelanda Marleentje26: Marleen Nijntje: Janine en Esmee Butterfly1984: Bobbie,Marianne, Esther en Melissa. Fleurtjes : Joyce Dreamer1971: Danielle en ik ben ook Tygo
Andrea83: andrea Zinaa: Lydie Senninha: Senninha2 Roeltje: Roelanda Marleentje26: Marleen Nijntje: Janine en Esmee Butterfly1984: Bobbie,Marianne, Esther en Melissa. Fleurtjes : Joyce Dreamer1971: Danielle en ik ben ook Tygo Moniki: Monique
Andrea83: andrea Zinaa: Lydie Senninha: Senninha2 Roeltje: Roelanda Marleentje26: Marleen Nijntje: Janine en Esmee Butterfly1984: Bobbie,Marianne, Esther en Melissa. Fleurtjes : Joyce Dreamer1971: Danielle en ik ben ook Tygo Moniki: Monique Keltje1: Kelly HH verslaafd
Shit, mag geen vriendjes uitnodigen op man zn account.. ben met die van hem overnieuw begonnen tijdje geleden, maar schiet niet op omdat weinig uit zijn vriendenlijst het spel spelen
Wil en kan er iemand bij mij 1 mais weer tot leven brengen? Moet er namelijk nog 1 hebben voor mijn taak!