Hellow! Even een aantal vraagjes!!! * Waarvoor verzamel je boeketten? Ik heb er al 8! De vraag is, wat moet ik er mee! * Heeft iemand voor mij nog Sate? Roep maar wat je er voor terug wilt! * Als iemand vriendjes wil worden, stuur dan even een PMtje
Hai meiden, Ben ik ook weer ff! Heb mn boerderij maar weer eens even verbouwd :-D Heb hem weer mooi al zeg ik t zelf ghehe. Heb vandaag alleen cadeaus verstuurd en niet geholpen...morgen weer een dag! Ik heb nog drie van die bloemenemmers nodig...dan kan ik eindelijk mijn bloemenwinkel bouwen! Heeft iemand er nog 1!
Heej nog ff een vraagje! hahaha! Hoe kom ik aan een herstelelixer??? Ik heb dankzij een van jullie hier een zwart hoofd
Haha..minder he? Je kan een herstelelixer maken in je poetshuisje. Maaaar, je kan ook gewoon drie dagen wachten...dan is je hoofd weer normaal
Ik zet ze straks voor je klaar kun je ze vanmiddag tegen 2 uur oogsten, zal ze ook bij Tygo neerzetten heb je er meteen 10 En voor wie me nog niet heeft voeg mij en Tygo maar toe: Danielle Kuipers - hyves.nl Tygo Profiel - hyves.nl
Die moet ik ook doen, alleen de aubergines heb nog maar gedaan. Dus wie ze heeft vertel het dan even of wie ze wil planten?
Ik heb eindelijk ook mijn tweede en laatste gereedschap binnen, bedankt meiden!! Heb nu ook in FS een kind :-D