Om mijn trainingsplek af te maken zoek ik nog 1 riet en 2 blokken hout. Heb alle cadeaus verzonden. Zijn er nog specifieke wensen vanuit de voorraad? @Roeltje waren al mijn cadeautjes aangekomen gisteren?
Bij de taak: ruil een vaas paarse bloemen, moet ik dan één collectie, bijv. de roos, helemaal compleet hebben en dan ruilen? Is de taak dan volbracht? Heb nu namelijk nog een roze roos nodig, heeft iemand er misschien nog één over!?
haha ik heb er nog maar één dus kan je niet helpen helaas.. Senninha haha ja zijn aangekomen hoor.. heb je vanmorgen een cadeau teruggestuurd..
he he eindelijk m'n laatste steak.. heeft iemand één aardappelpuree over? dan heb ik de taak (eindelijk) af..
Is ook aangekomen. En daar ging het mij ook niet om dat je mij wat terug moest sturen maar ik had je zoveel cadeaus gestuurd om je een opstart te geven en met die bug weet je het maar nooit dus vandaar de check.
Ik heb net 1 weggeven en dat was ook de enige in mijn voorraad. Maar ik ga nog wat buurtjes bezoeken dus als ik aardappels tegenkom zal ik ze oogsten in de hoop op puree.
Ben zelf druk aan het sparen voor mijn kippenhok maar je bent zooo dichtbij. Riet en hout zijn verstuurd.
hihi ja dat doe ik ook steeds en krijg een boel, maar net niet die aardappelpuree Edit: Ik heb pompoen staan.
O wat lief dank je wel! Ik heb nog verf en steen over, kan ik je daar blij mee maken? Dat kippenhok bij mij komt vanzelf een keer.
nee klopt ik had ze namelijk gelijk neergezet dus inmiddels al lang rijp haha. Wat zal ik neerzetten voor je? Doe ik het gelijk zo!
Ik moet nog 70 puntjes energie uitgeven om de taak superman af te ronden. Wie kan mij helpen met voedsel?