hihi helaas heb ik hem nog niet geoogst voor je maar zodra ik hem heb is hij voor jou!! Ik kijk even op je wensnelijstje of ik je ergens anders blij mee kan maken!!!
Goedemorgen mede-verslaafden Butterfly sorry maar ik ben weeeeer je naam op FS vergeten en ben wel in de stemming om iemand een paar meppen te verkopen. Zelf moet ik rijst, erwten en katoen water geven. Wie heeft dit toevallig staan?
Oh enne, ik heb nog 1 hutontwerp en 2 stickers nodig voor dat gekke huisje. Ik hoor wel wat jullie terug willen
Desmo: Ik heet bobbie,marianne,esther en melissa en jij ook alweer? kapitein haak is verslagen, maar zou je misschien 2 zonnebloemen voor me willen planten?
Ik moet nog 5 keer rijst water geven... ik wil het anders ook wel planten voor je hoor butterfly er staan er 2 dus leef je uit
Ik moet denk ik ook maar eens een lijstje gaan maken, staat ook zo stom om het iedere x te vragen haha. Maar wat is het toch ideaal hè, zo'n forum! Ik kom een stuk sneller door mn taken
Gejanne en Marleen, thnx voor de snoepjes!! Gejanne, ik heb je vlas al water gegeven! Ik weet niet meer wie er rijst moest bewateren, maar ik heb rijst staan!
Ja sorry meiden, ik ben inderdaad Petra. Zo'n lijstje maken is wel een goed idee Ik zal e.e.a. gaan planten zodat jullie water kunnen komen geven.
whhaaaah, heb net mijn bloemenwinkel de 1e upgrade-taak af, krijg ik de 2e upgrade taak, moet ik 10 mest hebben en dan voor mijn lotus taak ook nog 2! Nou dat duurt dan nog wel een week of zo....