ik speel het ook en het is erg verslavend,voor wie me toe wil voegen.en ik ben ook al een paar dagen bezig met schrobben met als met die 12 paarse bloemetjes. Nikki Profiel - hyves.nl
hoe je vent kan werken: klik op hem, en kies het meest linker icoontje dat boven zn hoofd komt (karakter kiezen volgens mij) en nu speel je met je man. wil je weer met je vrouw verder dan doe je t zelfde bij haar. erop klikken en dan Karakter selecteren. vraag: volwassen dieren verkopen... hmz toch een vraag over de koe want hij kost 800 en ik krijg er nu 400 voor... is niet echt winst dus
Hallo meiden, hier nog een verslaafde. Wie me toe wil voegen: Petra Profiel - hyves.nl Zet er wel ff bij dat je van ZP bent anders heb je kans dat ik je weiger
Volwassen dieren verkopen en/of voeren levert veel op volgens mij, en een wild dier verjagen ... ontdek ik net
ik twijfel of ik nog nieuwe buurtjes wil want ben letterlijk 40min bezig om iedereen af te lopen en te helpen maar tis zo leuk!!!! haha Voor mn fs vriendjes: pls help ff met mn dooie gewassen ik was net te laat met oogsten en heb ze hard nodig! Voor nieuwe vriendjes: voeg maar toe! Wendy Profiel - hyves.nl en help dan meteen ff met mn dooie gewassen
Ik heb je toegevoegd en zal ze zo even pimpen? Help jij me met m'n onkruid, ik word er gek van. Wat voor cadeau wil je?
whaaaaaaa haha heb meteen 5 nieuwe vriendjes erbij. ik zal onkruid gaan aanvallen waar nodig is Kado wens: energie(kebab) of rotan.
haha ik ben nog bijna alles nodig voor een stal.. is de echtgenoot taak en die wil ik graaaaag afhebben dus als je wat over hebt
Wie wil wat ook alweer hebben? Sehinna (?) Ik heb bacon gestuurd en Roeltje ik heb steen gestuurd. De rest moet maar even zeggen wat ze willen met hun hyves naam erbij! Zou iemand voor mij 3 vlas willen oogsten, dan kan ik die water geven. Grote dank!