Voor welke opdracht is dat? Of hoort dat bij het kippenhok waar ik nog geen opdracht voor heb gekregen.
nee...hij zit er bij mij al bijna 1week....en hij gaat niet weg...ben er woudmunten door kwijt geraaakt! is bekend, ze werken eraan!
heb er 1tje....ik kan die niet geven met gratis kado's.... maar uit eigen voorraad had ik er 1tje nog!
ben al 2weken bezig met tomaten en pompoenen water geven bij buren. alleen niemand heeft die op zn landje staan... kan iemand die voor mij planten zodat ik de opdracht eindelijk kan afmaken??
Hoi meiden, leuk dat jullie zo actief forest story spelen. Ik vind het ook helemaal leuk maar weinig vrienden doen het, dus als jullie me toe willen voegen mag dat Natasja Profiel - hyves.nl
Heb je ook uitgenodigd! Zit nu alleen over de 30 vrienden, dus kan niet iedereen meer een kado geven. Er zijn er wel een paar die niet echt fanatiek spelen en waarvan ik ook niks krijg, dus ik kan waarschijnlijk hier iedereen wel blijven geven!! En anders moet ik maar bij gaan houden van wie ik wat krijg!
roeltje: dankje voor de pompoenen!! tomaten: wat is je lvl? heb niet iedereen van dit topic in mn lijstje van vrienden staan.
andrea? en petra? gok dat jullie van dit topic zijn haha. zag jullie tomaten te laat denk ik want ze zijn al verwelkt. kmoet ook zoveel mensen afzoeken wie nou van dit forum is kmoet nog 4 tomaten water geven