Ik wil hem hier best neerzetten maar ik weet niet of iedereen met zijn Hyvesnaam hier genoemd wil worden vandaar dat ik een beetje terughoudend ben. Er was laatst wel een lijstje begonnen met zwp en hyvesnamen.
Bedankt voor jullie antwoord, dus als ik het goed begrijp kan ik hem nog beter even laten zitten want als ik hem wegkoop heb ik groot kans dat hij er weer zit. Das niet zo mooi
nog 4 tomaten water geven bij buurtjes. wie kan me erbij helpen? meld je lvl er wel ff bij anders moet ik 60mensen afzoeken
Ik zit inmiddels ook ruim over de 30 vrienden en kan niet iedereen wat geven. Ik maak een lijstje en als ik iemand niets meer kan geven die dag en ook niet uit voorraad dan zet ik haar op het lijstje voor de volgende dag. Doe ik ook met inhuren, alleen loopt dat regelmatig in de soep omdat ik soms wel 5x op een dag word ingehuurd.
hmm heb meer als 80 vrienden ofzo...dus helaas pindakaas..kan jullie ook met moeite bij houden! Doe mijn best...hihihi
Heb nog 3 hout / 3 verf / 7 riet en 5 steen nodig, wie heeft er nog iets over voor me of kan nog een kadootje sturen?