Iemand nog 1 buskruit over? Heb nu ook een taak, ben je aardappelpuree en steaks voor nodig. Volgens mij kom je daar erg moeilijk aan he? Steaks, daar moet je de koeien eten voor geven toch?
ik heb wel een buskruit voor je. en moet nog een gereedschap dus inhuren zou fijn zijn, verder ben ik bezig met mijn bloemenwinkel en moet dus nog veel spullen zucht
Wat ben je verder nog nodig, kan kijken of ik wat voor je heb. Ik zal je ook direct inhuren. Edit: Ik heb je inmiddels ingehuurd.
Blaine: Heb je 2 bloemenzaad, 2 linten en 1 zo'n roze lint verstuurd En vanavond stuur ik iedereen cadeaus, dus dan zal ik je nog wat uit je wenslijstje sturen
aah vandaar, daar kan ik veel niet van weg geven zal wel komen omdat ik het zelf nog nodig ben voor een opdracht. helemaal blij mee.
ik ben niet uitgenodigd voor de hyves.... Maar heb mezelf wel aangemeld, hopelijk mag ik er ook bij. Verder nog heeeeeel veel mest nodig en bouwmaterialen... Dus wie o wie kan/wil me helpen??
dank voor de uitnodiging, ik sta er bij. Erg fijn lijstje trouwens Ik ga nog een half uurtje spelen, heb zelf nog 2 buskruit nodig voor een taak. Kan ik nog iemand ergens mee helpen?
Ik kon net weer in het schattenhuis, maar ik klik gelijk weer op een slechterik die er weer 3 dagen in blijft zitten. Dat vind ik echt idioot hoor, op deze manier kun je maar heel weinig in het schattenhuis! Maar jullie kunnen er misschien ook wel weer in, heb iig wel weer wat grondstoffen erbij