Ik wil vanavond wel wat vlas neerzetten, maar heb nu geen geld meer moet een taak afmaken dus heb alles opgemaakt aan planken haha.. en kom er alsnog 7 tekort
vlas... ehh ja weenie of ik dat kan planten maar kzal nu ff kijken voor je. ik zou graag Rotan of Kebab willen aub Ikke = Roozjuh/Wendy lvl 28
Roozjuh heb je rotan gestuurd.. heb jij toevallig nog een bacon over? 2009lisanne zal even kijken voor paarse bloemen.. de rest heb ik ook niet genoeg van
roeltje: sry moet zelf ook bacon hebben als ik die taak af heb dan krijg je van mij bacon! die krijg ik best snel moet ik zeggen
zow, heb weer wat kadootjes (verlanglijstjes) verstuurd die ik zelf eerst niet nodig heb. hopelijk hebben jullie iets voor mijn verlanglijstje terug
Volgens mij wordt ie dan groter, net als de kippetjes die ineens een hanekam hebben, en de varketjes die geen speen meer hebben. maar de geit, geen flauw idee...
Krijg er nu maar 36 munten voor en je koopt ze voor 180.. dus zal nog wel even duren.. even op letten dus komende dagen.. Ga morgen wel weer verder.. nu lekker op de bank
DIEREN Wanneer zijn mijn dieren volwassen? Wanneer je dieren volwassen zijn zullen deze in uiterlijk veranderen. Hierbij een overzicht van de zichtbare veranderingen; Groene ogen bij de kip, een parelsnoer bij de gans, een gele en een rose vlinder boven het hoofd van de koe, het schaap krijg meer wol en doet zijn ogen dicht, het varken krijgt een tekening op zijn wang, de geit heeft 3 kronkels in zijn hoorns en de os doet zijn lippen van elkaar en heeft een klein stipje op zijn rechter hoorn.