ja, ik kon ook weer de paaseieren slaan en ook die andere... maar sloeg natuurlijk weer op die zwarte slechterik...aaaaaaah
Marloes had je al wel op hyves dus heb ik meteen de cactus gestuurd. Ik kan bouwmateriaal gebruiken en anders tulp wit, blauw en geel Lelie roze, geel en wit Vinderorchidee roze, blauw en oranje Chrysant roze, geel en wit Hyacint roze, blauw, wit en oranje Van de andere bloemen alles nog Alvast bedankt!
Nou meiden, zet allemaal de taartdozen maar op je wensenlijstje willen jullie ze mij als kadootje sturen? Je hebt er namelijk 15 nodig voor de moederdagtaak (2)
wie wil mijn gewassen even opknappen? was ze gisteren helemaal vergeten te oogsten toen ik naar bed ging
heb nog 5 uitgedroogde aubergines staan.. Eerst maar eens aankleden en Lenn klaarmaken om buiten te spelen.. Kan mama stiekem fs-en.. wil die moederdagtaak afhebben
Marleen, de pinda's water gegeven Roeltje, je aubergines hersteld. Thnx, voor de tip van de taartdozen... Allen hoe zet je ze op je wensenlijstje als je er nog geen hebt? Edit, het is al gelukt...
Yahoo!!! Ik heb de 9 potten allemaal kapot kunnen slaan, en nog leuke prijzen gewonnen ook Dus het kan echt!
Bedankt voor de taartdoos! Ja ik heb ook 1 keer alle 9 potten geslagen maar voor de rest nog niet gelukt. Moet nu de houtopslag bouwen maar daar moet je 20 van het bouwmateriaal voor hebben best aardig wat dus (ook gelijk even op de buik van de maand gestemd! mooi hoor!)