Staat die niet links in je takenlijst? ik zocht m ook al, maar niet aan gedacht om in de lijst te kijken
Blaine, ik heb je uitnodiging geaccepteerd. Wil jij ook een taartdoos of gewoon iets uit je wensenlijstje!?
Wil er nog iemand ingehuurd worden? Anders doe ik het willekeurig, voor mijn prestatie moet ik er nog 75 inhuren
Hoe zet je een taartdoos in je wensenlijst als je er nog geen hebt?? En is de enige manier om ze te krijgen, te ontvangen van buren? Je moet er toch ook op een andere manier aan kunnen komen??
Je mag mij inhuren Gejanne!! (Joyce - Foto met hond) En waarom heeft iedereen opeens een taartdoos nodig?? Oh laat maar, zie het al! Kan iemand mij een taartendoos sturen?? Of iedereen die mij wat stuurt gewoon maar alvast een taartendoos hahaha! Die zal ik na het oogsten van mijn pompoenen wel nodig hebben straks!!
Zouden jullie bij mij allemaal mijn rijst water willen geven! Ik had er gister genoeg neer gezet (dacht ik), maar nu mis ik er eentje voor het afronden van mijn taak. Als iedereen wat water geeft, dan is ie wat sneller rijp!
ik heb jou een taartdoos gestuurd, mag beide iets uit mijn lijst is ook erg welkom en taartdoos bijna straks pompoenen oogsten. willen er nog meer mensen buren worden?