Heb je nog bloempotten nodig? Wil wat terug sturen, maar ik dacht dat je ze straks al had gehad van iemand? Kan ze nl. nog uit mijn voorraad sturen.
Nee je moet je eigen bloemen water geven! Als het goed is staat er in je voorraad een bloem (je hebt denk ik een bloementaak afgerond!)?
Nee, ik heb nog geen bloementaak afgerond. In de eerste taak staat gelijk dat ik de rozen 10x moet begieten. Maar ik heb helemaal geen rozen en weet ook niet hoe ik eraan moet komen! Potten heb ik nu idd al genoeg. Heb mijn bloemenwinkel af. Heb daar wel 3 mest van gekregen, maar dat is weer voor wat anders toch?? Heb nog lintjes en taartdozen nodig!
Heb al taartdoos gegeven, kan alleen nog uit voorraad geven. Maar lintjes heb ik zelf nodig. Dan moet je eerst in de bloemenwinkel een rozentaak kopen, die kun je om de 6 uur water geven, dus als ik jou was zou ik er gelijk 2 of 3 kopen, dan gaat het net iets sneller die taak. en die mest heb je ook weer nodig om je rozentaak af te krijgen!
oh ok!! Joyce Van der Valk-van Tent Profiel - hyves.nl Nodig me maar uit dan!! Kan je me gelijk een taartdoos sturen hihihi!! (als je nog kadootjes over hebt om weg te geven!