Ik heb wel belang bij de oranje roos, krijg je van mij een andere soort bloem, heb daar toch maar 1 van in het rijtje, dus kan er nog niet zoveel mee
wie kan me helpen? Ben nog 1 taartdoos nodig.. jeutje wat is iedereen druk aan het ruilen met die bloemen.. ik heb niks om te ruilen
Ik moet ook nog 2 taartdozen!! Dus als iemand ze over heeft?? Ik heb heel veel bloemen over dus roep maar welke bloemen je nog nodig hebt dan kijk ik even wat ik kan doen!!
Marleentje haha ben bijna alle bloemen nog nodig zal je morgen een taartdoos sturen.. heb niks over en kan geen cadeaus meer sturen vandaag..
Roeltje: van welke bloemen heb je al iets dan kijk ik of ik het kan aanvullen! Ik heb veel cactussen en tulpen over heb je daar iets aan? Heb je daar al wat van en zo ja welke?? Dan probeer ik de andere te sturen!!
Roeltje: sorry verkeerd gelezen! Heb je dus rozen gestuurd die je al had. Ik stuur je wel wat tulpen toe!
van mij mag je ze houden! Ik heb je 4 tulpen gestuurd! Ik stuur je nog 1 tulp dan heb je die compleet! Heb je je taak af!