heeft er iemand toevallig katoen en rijst staan? Moet ze namelijk water geven! Heb nog 5 rijst en 1 katoen nodig.
Ik heb nog lintjes, geloofskaarten, snoep, halsketting, speelgoedaap! Zeg maar als je wat nodig hebt want die verlanglijstjes laden nooit bij mij! Pff ik word gek van alle taken die ik niet kan voldoen!!
Ik word er ook helemaal gek van en heb me voorgenomen eerst 1 taak af te maken voor ik met een volgende ga beginnen. Heb je alleen het bovenstaande want kom flink energie tekort.
hahaha, jaah mijn nichtje speelt ook, en die zegt heb wel 30 taken open staan...dus ik tegen haar dan begin je toch met alvast 1tje af te maken...en dan 1 voor 1 verder...want allemaal tegelijk dat kan niet hahaha ik heb er daarom maar 5 open staan.....en dat is er 1 waarbij ik 100.000 munten moet hebben...dat haal ik nooiit!!! En nog 1tje waarbij mijn kind doornen moet wieden bij mezelf..maar die groeien er maar 1 per dag hahaha, moet er nog 3... En nog een dat is het bouwen van een hotel.....maar nu heb ik dat hotel iendelijk staan, heb ik nog niet genoeg riet enz....dus hihi als je wilt doneren!! Trouwens, ik speel nu, dus als jullie nog iets nodig hebben!!!!!
oh trouwens, mijn varkenssnuit is weer veranderd in een plofkop...... hehehe kwam net op mijn landje...stonden er 6 vriendjes te wachten....allemaal met plofkop!!
Ik heb de afgelopen dagen 21 meiden van zwp toegevoegd voor dit spel. Onder welke naam speel je? Weet niet eens of we al vriendjes zijn. Ik heb zo aubergines klaar mocht je ze nodig hebben.
miranda & alyssa ben ik.... en ik heb geen taken open staan met iets bewateren meer....moet geld verdienen en bouwmaterialen voor mijn kippenhok/hotel/totempaal...in totaal 35 stuks van alles!!! als jij iets nodig hebt?
Energie en zaken zoals hout, vlas, touw en steen. Ik denk dat ik je vandaag al iets van je wenslijstje heb gegeven. Waar kan ik je morgen blij mee maken?
zag dat je die blikken nodig had...heb je er 20 gestuurd...heb er nog meer als je nodig hebt. Heb jij voor mij melkemmers te leen ofzo? of 5 spiegels..krijg je weer terug als je ze in je verlang lijstje hebt staan... die kan je gewoon doneren van je eigen voorraad....
Emmers heb ik helaas niet en ik heb maar 1 spiegel op het moment waar ik er 15 van moet moet hebben. Ik dacht al hoe kom ik in hemelsnaam aan zoveel blikken. Is er misschien iets anders uit de collectie misschien wat ik je kan geven?
hmm zag dat mijn aap ook kon...daar heb ik nog dingen voor nodig dan. fluitje vlagje halsketting en snoep! 2/2/2/5 stuks...
die kan ik niet lenen en terug geven helaas...want die gaan eraf als ik de taak haal....als je ze nodig hebt kan ik er wel om vragen weer..maar ben nu aan het sparen voor de bouwmaterialen... Dus als je ze liever zelf wilt houden voor je apenboom strkas?