Hoe zien de melkkannen en de aardappelpurree eruit Elmo? Ik zie ze niet. Wat is jouw hyvesnaam ook alweer trouwens?
Dank je wel Zinaa ik zat al te kijken bij de taken en zag geen droomland er tussen staan dus snapte er niks van. Ga ik hem meteen kopen Oke dus ik blijf wel varkens verzorgen tot ik die sate een keer tegenkom
Heeft iemand nog sate over? *hoop hoop*. Ik boen me het ongeluk op de varkens van mijn buren (zou liever effectief helpen ipv dat domme boenen), maar nog steeds geen sate. Wordt een lange opdracht zo.. Hoor trouwens iedereen erover klagen op de FS hyves dat die sate maar zo vreselijk weinig komt.
Sorry heb ook geen sate meer.. *eigenlijk is het dus gewoon bacon* iemand een idee hoe je beren kan doorsturen? bij mij zijn ze ook welkom
mirjamstoks.hyves.nl als je bij collectie kijkt dan zie je bij de koe een paar klontjes boter op een plankje, daar moet ik er nog 1 van en bij de aardappels zie je een schaal met puree daar moet ik er nog 2 van...
@elmo; Oke, helaas. Die boter heb ik er zelf ook maar 1 van, bewaar hem maar ff....die aardappelpuree ontbreekt bij mij ook nog.