heb het vandaag ook ontdekt!! Maar ik heb nog meer buurtjes nodig!! Voeg mij maar toe! nachtvliinder.hyves.nl Leenje volgens mij ben ik jou nu aan het opzoeken! En hoe kan je aangeven dat je iets wilt hebben?
oja zie het haha.. sorry.. ik kom een beetje om in de buren.. ben 42 minuten bezig om mn buren te helpen elke dag Heb vandaag de tijd even bij gehouden haha
Wel jammer dat je soms toch nog spullen krijgt die niet in mijn wenslijstje staan...of ben ik nu heel vervelend
Even je wenslijstje aanpassen, dit doe je door bijv. rechts onderin naar je opslagplaats te gaan (geel). Kies dan voor opbergdoos, onderaan zie je een wensenlijstje van jezelf. Dmv de kruisjes kun je er dingen uit halen en dmv de hartjes bij de artikelen kun je dingen toevoegen.
Heb ik je iets verkeerds gestuurd Sorry ik moet het allemaal nog even ondervinden! Ik heb je blik gevonden idg
Corina83 - Corina mama van Jayden - Satestokje of energie Wendelaa- Wendy - 1 wenskaartje, spullen voor poetshuisje Elmo28- mirjamstoks linten, Halsketting, snoep, speelgoedclown, wierook, offer en rook voor mij marleentje26 - leentje113 - steaks aardappelpuree riet hout verf bloemenwinkel Deesdees- Family Love - Hutontwerp, Spullen voor apenboom of bloemenwinkel Roeltje - Roelanda - Rotan, Verf, steen enz. Dreamer1971 - Danielle - Satestokjes of energie Moniki - Monique - kebab/energie mama90-Jo-An90 - Kebab, Blik,Verf,Steen,Rotan,Riet,hout,steen Zinaaa - Lydie - verf en riet Madelief - Esther - energie Keltje1 - Kelly HH verslaafd - melkemmers 2009lisanne-raymond,nikki en lisanne-lintjes,spiegels,riet,verf,hout,steen,rotan Angela en Arjan - Angela - 12 lint, bouwmateriaal, 1 satestokje/bacon FruityPebbles - Melissa en Eric - Roze wenskaarten of bloemenwinkel-spul Senninha-Senninha2- rotan, riet, blok hout, verf @Moniki, klopt het dat wij nog geen buren zijn. Je mag me toevoegen, zelfde naam als hier maar dan met een 2 erachter.
Hihi, nee hoor Alles is wat dat betreft wel welkom want je hebt het eerdaags toch wel ergens nodig. Ik wil gewoon graag mijn bloemenwinkel afbouwen
weet iemand of er ook een soort van fansite is van forest story?? Bij happy harvest is dat wel en daar worden nieuwe updates enzo van te voren bekend gemaakt en tips enz is wel leuk in te lezen. En ik dacht dat ik er iemand van de week hier over hoorde??
Corina83 - Corina mama van Jayden - Satestokje of energie Wendelaa- Wendy - 1 wenskaartje, spullen voor poetshuisje Elmo28- mirjamstoks linten, Halsketting, snoep, speelgoedclown, wierook, offer en rook voor mij marleentje26 - leentje113 - steaks aardappelpuree riet hout verf bloemenwinkel Roeltje - Roelanda - Rotan, Verf, steen enz. Dreamer1971 - Danielle - Satestokjes of energie Moniki - Monique - kebab/energie mama90-Jo-An90 - Kebab, Blik,Verf,Steen,Rotan,Riet,hout,steen Zinaaa - Lydie - verf en riet Madelief - Esther - energie Keltje1 - Kelly HH verslaafd - melkemmers 2009lisanne-raymond,nikki en lisanne-lintjes,spiegels,riet,verf,hout,steen,rotan Angela en Arjan - Angela - 12 lint, bouwmateriaal, 1 satestokje/bacon FruityPebbles - Melissa en Eric - Roze wenskaarten of bloemenwinkel-spul Senninha-Senninha2- rotan, riet, blok hout, verf Deesdees- Family Love - Buskruit, Spullen voor apenboom of bloemenwinkel