Door gewoon een voor een de potten kapot te maken en dan te proberen om als laatste pot de slang pas te hebben dan zijn alle potten kapot. Dus gewoon geluk hebben!!
Jemig jullie zijn echt niet bij te houden zo, blijf maar van de ene naar de andere hoppen. Heb eindelijk 1 satetje gekregen nog 1 te gaan Ben nu ook gebouwen aan het bouwen dus materiaal altijd goed. Heb ook nog 2 mensen toegevoegd. Mocht ik nog iemand vergeten zijn voeg me maar toe: Danielle Kuipers - hyves.nl
Ja ik kom er ooit wel Ben nu een bloemenhuisje, stal en de potten huppeldepup aan het bouwen Heb Monique een kebab gegeven is dat Moniki?
Dank je wel Senninha Nu een makkelijke gekregen 25 zaaien en 25 oogsten Wil ik net mijn kleren veranderen denk wat heb ik toch een raar hoofd met die varkensoren en die varkensneus heeft iemand een grap met me uitgehaald moet ik eerst een elixer brouwen Eh waar en hoe? En vooral wie heeft me dit aangedaan jaja beken het maar
Oorspronkelijk geplaatst door DeesDees edit. is niet te zien waar je woont En ik doe mee...ik woon in de Nieuwe versie van de IJ
hier doet ie het nog wel.... tijd voor een nieuw lijstje! Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken
zit er al weer in gelukkig Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2)
Een nieuw lijstje voor vandaag! Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree (2), steaks (2) , boter (1(1), bloemenzaad en alles bloemenwinkel
Ging bij mij na 2 of 3 dagen vanzelf over zonder die elixer te gebruiken. Zou niet weten hoe je die moet maken trouwens.
Een nieuw lijstje voor vandaag! Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree (2), steaks (2) , boter (1(1), bloemenzaad en alles bloemenwinkel Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten (dan kan ik daarna mijn volgende project gaan afbouwen ).