meiden: dank je wel ik ben voorzien van bloemenzaad!! Ik zal hem hierboven en in mijn verlangenlijstje even aanpassen
Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree, steaks , boter, rotan, verf,verpakkingstape, prijskaart Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten Zinaa - Lydie - verf, steen en hout
Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree, steaks , boter, rotan, verf,verpakkingstape, prijskaart Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten Zinaa - Lydie - verf, steen en hout Deesdees - Family love - spullen voor de bloemenwinkel
Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree, steaks , boter, rotan, verf,verpakkingstape, prijskaart Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten Zinaa - Lydie - verf, steen en hout Deesdees - Family love - spullen voor de bloemenwinkel 2009lisanne-raymond,nikki en lisanne-spullen voor bloemenwinkel en spullen voor mijn poetshuisje,en lintjes
Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree, steaks , boter, rotan, verf,verpakkingstape, prijskaart Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten Zinaa - Lydie - verf, steen en hout Deesdees - Family love - spullen voor de bloemenwinkel 2009lisanne-raymond,nikki en lisanne-spullen voor bloemenwinkel en spullen voor mijn poetshuisje,en lintjes Dreamer1971 - Danielle - lintjes, spullen voor bloemenwinkel, en al die andere gebouwen
Miranda Profiel - hyves.nl voor wie me nog nie heeft... Loopt goed hier die ruil service hihihi... (ff oftopic, dreamer 14 dpo? spannend??!! )
Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - Riet (3), rotan (2) Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree, steaks , boter, rotan, verf,verpakkingstape, prijskaart Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten Zinaa - Lydie - verf, steen en hout Deesdees - Family love - spullen voor de bloemenwinkel 2009lisanne-raymond,nikki en lisanne-spullen voor bloemenwinkel en spullen voor mijn poetshuisje,en lintjes Dreamer1971 - Danielle - lintjes, spullen voor bloemenwinkel, en al die andere gebouwen Angela en Arjan - Angela - bouwmaterialen (steen, rotan, riet, verf, blok hout), lintjes
Moniki - Monique - energie, verf, riet, blikken Roeltje18 - Roelanda - spullen voor bloemenwinkel Marleentje26- leentje113 - aardappelpuree, steaks , boter, rotan, verf,verpakkingstape, prijskaart Senninha-Senninha2- Rotan (5), Blok hout (1), Linten Zinaa - Lydie - verf, steen en hout Deesdees - Family love - spullen voor de bloemenwinkel 2009lisanne-raymond,nikki en lisanne-spullen voor bloemenwinkel en spullen voor mijn poetshuisje,en lintjes Dreamer1971 - Danielle - lintjes, spullen voor bloemenwinkel, en al die andere gebouwen Angela en Arjan - Angela - bouwmaterialen (steen, rotan, riet, verf, blok hout), lintjes