ja ok!! Thanx Zag het net staan idd!! Nee, ik kan ook op mijn man zijn hyves en vanaf daar speel ik ook wat en geef ik dingen aan mezelf haha! Ik moet nog 5 planken hebben!! Iemand nog die 5 planken over heeft???
Wat lief van je Dees dat je mij die linten wilt geven. Kan ik je iets terug geven? Ik hoop dat ik het voor je heb want jij bent veel verder in het spel dan ik. Ik moet even kijk hoeveel tijd ik aan Forest kan besteden vandaag, ik zal iig de cadeautje uitdelen. Moet zo met de oudste naar voetballen, daarna door naar de taartwinkel voor de laatste spulletjes en dan kan ik mijn 2 taarten afmaken voor de verjaardag van mijn dochter morgen. Vanmiddag ook nog een verjaardag dus druk druk druk.
Wil je ze even in je wenslijstje zetten? Anders kan ik ze je niet sturen helaas. Ik krijg niet dat cadeautje erbij te staan.
Hoi dames, ALs jullie nog cadeautjes sturen vandaag: Marleentje26- leentje113- harken graag (15) en mest (1) boter, steaks!
Ik ben tot level 21 gekomen, en nu ben ik er al wel weer klaar mee. Koop je energie (van dat eten dan he!) komen er weer 15 slangen 8 beren en 3 mollen achter elkaar. En al mijn onkruid van gisteren staat er al weer. Zo kom je toch nergens? Pff.. ik ga weer farmvillen
Marleentje26- leentje113- harken graag (15) en mest (1) boter, steaks Wendelaa - Wendy - spullen voor de bloemenwinkel O en weet iemand waar ik t recept voor de fopbom vind?
Hier heb ik alweer al mijn cadeautjes uitgegeven! Heb iedereen weer iets van zijn wensenlijstej gegeven!
wendelaa: zal er eens over na denken war ik die toen gehaald heb. Volgens mij in het fophuisje! Met die clown erop. Daar kun je dat volgens mij halen.
ik heb ook weer het lijstje van wat ik gekregen heb afgewekrkt dus de trouwe gevers...jullie hebben allemaal iets van jullie wenslijst gekregen! Heb nog 5 kadootjes te vergeven...dus roep als je nog wat nodig hebt!