weet iemand hoe je harken in je wensen lijstje zet? Krijg het namelijk niet voor elkaar! Maar kan ze zelf wel cadeau geven maar niet in mijn wensenlijstje zetten!
heb je al een hark gekregen? misschien kan dat alleen maar zo....net zoals andere dingen eerst krijgen en dan pas in wensenlijstje....beetje stom maar ja...
nee heb er helaas nog geen gekregen!! Dus als je me die morgen een zou willen sturen kan ik kijken of ik ze dan wel in mijn lijstje kan zetten,. Weet iemand trouwens hoe je je rozen kunt oogsten? Hij is klaar maar kan er niets mee??
grmbl..wil graag 1 steen!! dan kan ik verder met 1 taak..heb zoveel open staan..........moet gewoon teveel dingen krijgen...vanalles wat! zo schiet het niet op hahaha
Dreamer, ik will heeeeeel graag de sate :-D Ik blijf maar varkens boenen! Ik ben trouwens Lydie op hyves
Antares, wie ben jij ook alweer op hyves? Ik moet ook nog bouwen, maar ik stuur je wel een steen zodat je weer even verder kan.
miranda & alyssa.... en dat zou heeel fijn zijn! mocht je me nog niet hebben. antares1980.hyves.nl heb je zelf nog wat nodig?
Volgens mij zijn we inderdaad nog geen buurtjes. Ik voeg je toe. Ik kan heel goed lint gebruiken, heb je die?
ls jij zegt wie je bent op hyves hihi, krijg jij wel paar lintjes van mij! Pff..hebben jullie ook last dat hyves vast loopt....nu al 10 keer!
Super Antares! Hoeveel steen je nu nodig voor de taak? Ik heb ook nog twee van die bloemenzaad..die staan op je lijstje zag ik. Belang bij?
*zwaai* drukke dag gehad, daarnet pas buurtjes bezocht... weet iemand hoe ik aan die kippenpoot kom? kippetjes bij de buren voeren of verzorgen ofzo?
yup kippen verzorgen en voeren..ook bij jezelf krijg je die..maar wel veel kippen voeren! En bedankt voor de steeeen!! eindelijk mijn trainingsveld af! Nu moet ik schapen opvoeden.....heb ik ze net allemaal verkocht grmbl...
Goeiemorgen! ik heb net iedereen al voorzien van cadeautjes en zal zo eens bij wat buurtjes langs @Megamindy je mag me toevoegen hoor Monique Van Dellen Profiel - hyves.nl